2013. február 9., szombat

37.rész:Sikítást hallottam és megfordultam...

Sziasztok. Nagyon nagyon sajnálom hogy másfél hetet kellett várnotok az új részre, de most visszatértem, itt az új rész! :D ..Köszönöm a kommenteket és a lájkokat. És már több mint 14000 látogató. Nagyon köszönöm :) Jó olvasást a mostani részhez. :)

  Másnap korán keltem. Zayn még aludt. Nem akartam felkelteni. Egy gyengéd puszit adtam az arcára, aztán lementem a konyhába. Az asztalon egy cetli volt. Anya írta. Felismerem az írását. Korán mentek dolgozni. Csináljunk magunknak reggelit. A cetlit összegyűrtem és eldobtam a kukába. Felszaladtam a fürdőbe megmosakodni, és amikor indultam volna kifelé a gyomrom "megcsavarodott". Gyorsan a wc fölé hajoltam. A héten már harmadszor volt ez. Nem csoda, hiszen terhes vagyok.
  Megmostam a számat, majd visszamentem a konyhába. Ittam egy pohár vizet, majd bekapcsoltam a rádiót. A Hits rádióra kapcsoltam, ahol most egy pitbull szám ment. Kicsit feltekertem a hangerőt, majd előszedtem a rántottához és pirítóshoz szükséges dolgokat. Miközben sütöttem a tojást, a csípőmet mozgattam a zenére. Néhány perccel később a konyhában megjelent a két ördög fióka.
- Jó reggelt álomszuszékok.-köszöntem nekik mosolyogva.
- Szia. Mit sütsz?-kérdezte Colin a szemét dörzsölve.
- Pirítóst és rántottát.
- Nyami.-nyalogatta meg a száját.
- Gondolom mindketten lekvárosan kéritek a pirítóst?
- Én úgy.
- Én is.
- Mindjárt megkapjátok.-mondtam és elkezdtem kenni a kenyereket. Ekkor megszólalt a "családi dal", ami nem más mint Simple Plan-től a Summer Paradise. - Simple Plaaan.-kiáltotta Colin, majd felugrott és elkezdett táncolni. Katrin is úgy tett, majd én is beszálltam.

(Zayn szemszöge):

  Zenére keltem. Megdörzsöltem a szemeimet és körülnéztem a szobában. Laura nem feküdt mellettem. A fejemet vakargatva keltem ki az ágyból, ásítottam egy nagyot, majd felkaptam magamra az egyik pólómat és átmentem a fürdőszobába. Megmosakodtam, fogat mostam, azt követően pedig lementem a konyhába. Ott szólt a zene. Ell és a testvérei táncoltak. Nagyon aranyosak voltak. A falnak támaszkodva néztem őket. A szemem megakadt Laura formás fenekén. Csak egy bugyi és az én egyik pólóm volt rajta. Beleharaptam az alsó ajkamba és elkapott a hév. Akartam őt. Odaszaladtam, felkaptam a vállamra és felszaladtam vele a lépcsőn, egyenest a szobájába. Becsaptam az ajtót, őt ledobtam az ágyra, fölé másztam és vadul megcsókoltam. Nyelvenk forró harcot vívtak. Őrülten beleszerettem. Senkiért se cserélném le. Nagyon szeretem őt.
  Lassan pólója alá nyúltam és egy egyszerű mozdulattal megpróbáltam levenni róla. Már majdnem leszedtem, amikor ellökött magától. Én sikeresen legurultam az ágyról, ő pedig kiszaladt a szobából, egyenesen a fürdőbe. Felpattantam a földről és utána szaladtam, hogy visszahozzam a szobába, de ő addigra már bezárta az ajtót.
- Szívem. Nyisd ki az ajtót.-mondtam, kissé nyálas hangon.
- Nem tudom.-válaszolt nevetve.
- Na de...Gyere vissza.-mondtam könyörgően.
- Most nem akarok.-szólt kissé zavartan. Tudtam, hogy valami baj van.
  Visszamentem a szobába és felöltöztem. Néhány perccel később már ő is visszajött. Elkezdett öltözködni. Én az ágyon ülve figyeltem minden mozdulatát. Egyszer sem fordult felém.
- Kincsem. Minden rendbe?-karoltam át a derekát és a vállába szuszogtam, amitől ő egy kissé meginogott, meg felém fordult mosolyogva.
- Persze. Mi baj lenne?
- Nem tudom. Kicsit furcsa voltál az előbb. Amikor a fürdőből beszéltél.
- Nincs semmi baj. Nyugi.-simogatta meg az arcomat, majd megölelt.- El kéne mennem a boltba. Jössz velem?
- Aha. Gyerünk.-fogtam meg a kezét, majd együtt elmentünk a Tescoba, de előtte még eldobtuk a kicsiket az egyik barátjukhoz.
 
  Az üzlet nem volt annyira messze, de mivel sok dolog volt a listán, ezért inkább autóval mentünk. Leparkoltunk a parkolóban, majd megfogtunk egy kocsit és bementünk a Tescoba. Beszereztük a szükséges dolgokat és már épp indultunk a kasszához, amikor eszembe jutott, hogy elfelejtettem venni a kedvenc csokimból. Már legalább 4 hónapja nem ettem olyat, szóval most muszáj beszereznem 1-2 csomaggal.
  Mikor visszamentem a kocsinkhoz néhány csaj letámadta Ell-t.
- Te vagy az a Laura, ugye? Zayn új csaja?-kérdezte az egyik szőke kontyos csajszi, eléggé flegmán.
- Igen. Én vagyok az.-mosolygott a barátnőm kedvesen.
- Mégis mit képzelsz magadról? Elcsábítod Zaynt, közben pedig megcsalod? Büdös céda vagy. Egy arcátlan Directionator.-kiabálta le a fejét a másik göndör.
- Hé! Álljatok le! A barátnőmmel beszéltek!-futottam oda.
- Jézusom, Zayn!-sikított fel boldogan.
- Kik vagytok ti, hogy így beszéltek a barátnőmmel? Semmi jogotok hozzá. Ha jól gondolom, akkor rajongók vagytok ugye? Szerintem a rajongóknak egyáltalán nem így kéne viselkedniük.-kiabáltam most én velük.
- De Zayn. Hiszen megcsal téged!-emelte fel újra a hangját.
- Honnan szeded ezt a hülyeséget?
- Tudom! Nem rég tele volt az újság na meg a nett is.-tette karba a kezeit büszke fejjel.
- Először is, én semmi ilyesféle hírt nem láttam se a netten se az újságokban. Másodszor pedig, ez egyáltalán nem igaz. Minden szabadidőmet vele töltöttem. Sőt, még a próbáinkon és az interjúkon is ott volt, szóval befoghassátok.
- Ez így igaz. Soha nem csalnám meg Zaynt. Nagyon szeretem őt, és nem a hírneve miatt!-állt ki magáért már Ell is.
- Rendben. Úgyis az lesz a vége, hogy szakítotok.-fordultak felém.
- Nem hinném.-mosolyogtam büszkén.
- Azért egy aláírást kaphatunk?
- Persze.-mosolyogtam. Szeretem a rajongókat. Attól még hogy néhányan nem kedvelik a barátnőinket, attól nem biztos, hogy rosszak és gonoszak.
  Miután elment a két csaj, megöleltem Laurát, ő pedig a fülembe súgta, hogy tényleg sosem csalna meg és nem is csalt meg. Nagyon bízom benne és hiszek neki.
  Épp indultunk volna, amikor egy 17-18 év körüli hosszú, szőke hajú lány lépett mellénk.
- Sziasztok.-mosolygott ránk aranyosan.-Ne törődjetek azzal a két csajjal. Azt hiszik, hogy ők a királynők itt Esjbergben. Egyébként Jadelin vagyok. Tudom, kicsit fura a nevem, de anyám mindig is bírta a fura dolgokat. Jaj állítsatok már le. Folyton csak beszélek.-szidta magát.
- Semmi baj. Én Laura vagyok.-fogott kezet a lánnyal.
- Igen tudom. Te pedig Zayn Malik vagy.
- Ja. Netán rajongó vagy?
- Hogy én? Neeem. Csak ismerlek téged.-vigyorgott Laurára.
- Hogy engem?
- Aha. Egy suliba jártunk. Te most végeztél, én meg most mentem 4.-be.
- Várjunk csak. Emlékszem rád. De neked nem volt szemüveged? És a hajad nem barna göndör volt?
- De az volt, csak meguntam.
- Értem. Viszont nekünk már kéne mennünk. Bocsi.
- Ugyan, semmi gond. Jaj, mielőtt elfelejtem. Zayn kérhetnék még egy aláírást és egy képet? Tudod tesóm eléggé oda van értetek. Főleg érted.-mondta kissé zavarodottan.
- Persze. Milyen névre?
- Pénelopé. Nagyon köszönöm.
- Szívesen.-adtam vissza a tollat, majd indultunk a kasszákhoz.

Két és fél órát időztünk a tescoban. Mire hazaértünk, Laura szülei is otthon voltak. Lepakoltuk a csomagokat, majd felmentünk a szobánkba. Kicsit beszélgettünk, közben néha csókolóztunk és ölelkeztünk, majd hülyéskedtünk is. Közben megszomjaztam, így lementem a konyhába, hogy megigyak egy pohár vizet. Épp vissza akartam menni az emeletre, amikor Amanda, Laura anyukája megállított.
- Zayn. Beszélhetnénk?-kérdezte kissé szomorúan és fáradtan.
- Persze.-ültem le az asztalhoz, majd ő is helyet foglalt velem szemben.
- Én nagyon kedvellek téged, és különösen nincs is veled semmi bajom, csak az, hogy...
- Teherbe ejtettem a lányodat.
- Igen. Zayn, kérlek beszélj vele. Rám úgysem fog hallgatni. Vetessétek el a gyermeket.
- Amanda, én nem szeretném.
- Ide figyelj. Amint megszületik Laurát idegileg ki fogja készíteni. Nm fogja bírni, ilyen fiatalon. Neked pedig tökre mehet a karriered. Nem szeretném ha szét mennétek, de hidd el, jobb lenne mindkettőtöknek. Én is 19 voltam amikor szültem, és alig bírtam ki, azt az időszakot.
- Figyelj, én ezt megértem. Hiszen az anyukája vagy Ellnek. Az természetes, hogy aggódsz érte, viszont ebbe neki és nekem is van beleszólásom. Tudom, hogy csak nem rég ismertem meg őt és hogy alig 2 és fél hónapja vagyunk együtt, de nekem ez is elég volt. Nagyon szeretem őt, és mellette szeretném leélni az életemet.-mondtam határozottan, és komolyan gondoltam.
- Zayn, én azt elhiszem, hogy nagyon szereted őt, de szerintem még túl korai a gyerek nevelés és vállalás. Nem szeretnék közétek állni, csak annyira kérlek, hogy gondoljátok át.-mondta, majd elment mellettem.
  Néhány másodpercig még mindig ott álltam, egy helyben. Gondolkoztam. Valami igazság van benne, de akkor sem szeretném elvetetni a gyermeket. Az én gyermekemet.
  Visszamentem Laurához. Egy újabb rosszulléte volt. Gyorsan odaszaladtam hozzá, átöleltem és simogatni kezdtem a hátát, közben pedig leültettem az ágyra. Kis idővel jobban lett.

  Már 3 napja itt vagyunk Esjbergben. Nagyon tetszik a város és minden más is. Az emberek is kedvesek. Minden rendben volt.
  Ma estefelé elmentünk a parkba kicsit sétálni. Már kezdett sötétedni, de a park még mindig tele volt emberekkel. Úgy döntöttünk, hogy megeszünk egy fagyit. Laura leült az egyik padra, addig én elmentem megvenni a hideg édességet. Laurának egy csoki áfonyát, magamnak pedig egy csoki vaníliát vettem. Miután kifizettem a fagyikat, indultam vissza a padhoz, de Ell nem volt ott. Ekkor sikítást hallottam a hátam mögül. Az ő hangja volt. Nagyon megijedtem, így gyorsan megfordultam. A látványtól a szemeim megteltek könnyekkel...

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett az új háttér,és nagyon de nagyon gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  2. asdasdasdasdasd, te meg akarsz engem ölni... *__* <3 #mostharagszokrád
    #hanemhozolgyorsanujrésztmegvrlek

    VálaszTörlés
  3. koszonooom:)) ...kövi még nem tudom mikorra várható://

    VálaszTörlés
  4. ahhhh!!! mondtam már hogy utállak?! :)) miért kell mindig a legeslegjobb résznél abbahagyni??!! :DDD ah.... hihetetlen vagy!!! :)) siess a kövivel!!! :D

    VálaszTörlés
  5. következőőőőőőőőőőőőőőőőőt*-------*

    VálaszTörlés
  6. Köviiiiiiiiiiiiiii*-*

    VálaszTörlés
  7. juhhhúúú remek!! nagyon izgalmas!!
    kövit hamar!! :)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a kommenteket!!:))) ...kövi 2-3 nap múlva!:)

    VálaszTörlés